Assessing ethical consumer behavior for sustainable development:The mediating role of brand attachment
Julkaisuvuosi
2020
Tekijät
Rasool, Shahid; Cerchione, Roberto; Salo, Jari
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Salo Jari
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
28
Numero
6
Sivut
1620-1631
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Valtio-oppi, hallintotiede; Yhteiskuntamaantiede, talousmaantiede; Muut yhteiskuntatieteet; Ympäristötiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1002/sd.2110
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä