undefined

Effekten av explicit undervisning på inlärning av explicit och implicit kunskap om ordföljden i svenska - Lectio praecursoria i ämnet nordiska språk vid Åbo universitet 6.3.2020

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Anne-Maj Åberg

Organisaatiot ja tekijät

Turun yliopisto

Åberg Anne-Maj

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Ei-vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei tietoa

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kielitieteet

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

ruotsi

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä