Effekten av explicit undervisning på inlärning av explicit och implicit kunskap om ordföljden i svenska - Lectio praecursoria i ämnet nordiska språk vid Åbo universitet 6.3.2020
Julkaisuvuosi
2020
Tekijät
Anne-Maj Åberg
Organisaatiot ja tekijät
Turun yliopisto
Åberg Anne-Maj
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
B1 Kirjoitus tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Kustantaja
Volyymi
58
ISSN
Julkaisufoorumi
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei tietoa
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kielitieteet
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
ruotsi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä