undefined

Digitaalisen markkinoinnin käsikirja : opas mikro- ja PK-yrityksille

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Blomster, Miikka; Kurtti, Jonna-Riikka; Määttä, Mika; Sinisalo, Jaakko

Organisaatiot ja tekijät

Oulun ammattikorkeakoulu

Sinisalo Jaakko

Kurtti Jonna-Riikka

Blomster Miikka Orcid -palvelun logo

Määttä Mika

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Erillisteos

Yleisö

Ammatillinen

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

D5 Ammatillinen kirja

Julkaisukanavan tiedot

Kustantaja

Oulun ammattikorkeakoulu

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Liiketaloustiede

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

suomi

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä