undefined

Marketing Principles

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Pride, William M.; Ferrell, OC.; Lukas, Bryan A.; Schembri, Sharon; Niininen, Outi; Casidy, Riza

Tiivistelmä

This digital edition of Marketing Principles, 4e on the MindTap platform, offers extensive coverage of current marketing strategies and concepts, addresses social media, sustainability, globalisation, customer relationship management, supply chain management, and digital marketing. Emerging topics, such as social and environmental responsibility, entrepreneurship, and new trends in marketing, resonate especially well with today’s students who are striving for success in today’s fast-paced, evolving business world.
Näytä enemmän

Organisaatiot ja tekijät

Jyväskylän yliopisto

Niininen Outi Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Erillisteos

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

C1 Kustannettu tieteellinen erillisteos

Julkaisukanavan tiedot

Julkaisu­foorumi

5246

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Liiketaloustiede; Media- ja viestintätieteet; Muut yhteiskuntatieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Australia

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä