undefined

Does marginalisation in education stall the progess of sustainable development goals?

Julkaisuvuosi

2020

Tekijät

Ingutia, Rose Anyiko

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Ingutia Rose Anyiko

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Education 3-13

Volyymi

48

Numero

5

Sivut

495-511

Julkaisu­foorumi

55037

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Muut maataloustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/03004279.2019.1623281

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä