Listening Comprehension and Listening Effort in the Primary School Classroom
Julkaisuvuosi
2018
Tekijät
Mary Rudner; Viveka Lyberg Åhlander; Jonas Brännström; Jens Nirme; M. K. Pichora-Fuller; Birgitta Sahlén
Organisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Data-artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Oikeuslääketiede ja muut lääketieteet; Psykologia; Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.3389/fpsyg.2018.01193
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä