undefined

Supervising teaching practice in vocational teacher education :teachers conceptions of themselves as supervisors : phenomenographic approach

Julkaisuvuosi

2009

Tekijät

Sirpa Perunka.

Organisaatiot ja tekijät

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Konferenssi

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Ei-vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa

Julkaisukanavan tiedot

Lehti/Sarja

Internationale Woche "Kreativität und Innovation" 24. bis 26. November 2009

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei tietoa

Rinnakkaistallennettu

Ei tietoa

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object]

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei tietoa

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei tietoa

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä