Supervising teaching practice in vocational teacher education :teachers conceptions of themselves as supervisors : phenomenographic approach
Julkaisuvuosi
2009
Tekijät
Sirpa Perunka.
Organisaatiot ja tekijät
Oulun ammattikorkeakoulu
Perunka Sirpa
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssi
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussaJulkaisukanavan tiedot
Lehti/Sarja
Internationale Woche "Kreativität und Innovation" 24. bis 26. November 2009
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei tietoa
Rinnakkaistallennettu
Ei tietoa
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object]
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei tietoa
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei tietoa
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä