Re-Thinking Pedagogy for Online Learning - Experiences of Developing Teachers' Design Practice
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Marstio, Tuija
Organisaatiot ja tekijät
Laurea-ammattikorkeakoulu
Marstio Tuija
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssi
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli:
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Konferenssi
International Conference of Education, Research and Innovation
Kustantaja
International Academy of Technology, Education and Development
Sivut
6410-6414
ISSN
ISBN
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Espanja
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.21125/iceri.2019.1543
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä