undefined

Emotional regulation in collaborative learning: when do higher education students activate group level regulation in the face of challenges?

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Järvenoja, Hanna; Näykki, Piia; Törmänen, Tiina

Organisaatiot ja tekijät

Oulun yliopisto

Järvenoja Hanna Orcid -palvelun logo

Näykki Piia Tuija Susanna

Törmänen Tiina Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

44

Numero

10

Sivut

1747-1757

Julkaisu­foorumi

67819

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/03075079.2019.1665318

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä