undefined

A teacher-led vicarious contact intervention in culturally mixed classrooms with in- and outgroup role models of intergroup friendship

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Mäkinen, Viivi; Liebkind, Karmela; Jasinskaja-Lahti, Inga; Renvik (Mähönen), Tuuli Anna

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Jasinskaja-Lahti Inga

Liebkind Karmela

Renvik (Mähönen) Tuuli Anna

Mäkinen Viivi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

75

Sivut

27-40

Julkaisu­foorumi

61601

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Sosiologia

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.jsp.2019.07.002

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä