A teacher-led vicarious contact intervention in culturally mixed classrooms with in- and outgroup role models of intergroup friendship
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Mäkinen, Viivi; Liebkind, Karmela; Jasinskaja-Lahti, Inga; Renvik (Mähönen), Tuuli Anna
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Jasinskaja-Lahti Inga
Liebkind Karmela
Renvik (Mähönen) Tuuli Anna
Mäkinen Viivi
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
75
Sivut
27-40
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia; Sosiologia
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1016/j.jsp.2019.07.002
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä