The Effect of Gamification on Students with Different Achievement Goal Orientations
Julkaisuvuosi
2014
Tekijät
Hakulinen, Lasse; Auvinen, Tapio
Organisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Konferenssi
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A4 Artikkeli konferenssijulkaisussaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Learning and Teaching in Computing and Engineering (LaTiCE), Kuching, Malaysia, April 11-13, 2014
Sivut
9-16
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1109/LaTiCE.2014.10
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä