The Effect of Gamification on Students with Different Achievement Goal Orientations

The Effect of Gamification on Students with Different Achievement Goal Orientations

Julkaisuvuosi

2014

Tekijät

Hakulinen, Lasse; Auvinen, Tapio

Organisaatiot ja tekijät

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Konferenssi

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1109/LaTiCE.2014.10

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä