undefined

‘Being stuck’:Analyzing text-planning activities in digitally rich upper secondary school classrooms

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Juvonen, Riitta; Tanner, Marie; Olin-Scheller , Christina; Tainio, Liisa; Slotte, Anna

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Slotte Anna

Tainio Liisa

Juvonen Riitta

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

21

Sivut

196-213

Julkaisu­foorumi

75405

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Alankomaat

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.lcsi.2019.03.006

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä