undefined

Improving outgroup attitudes in schools:First steps toward a teacher‐led vicarious contact intervention

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Liebkind, Karmela; Mäkinen, Viivi M; Jasinskaja-Lahti, Inga; Renvik (Mähönen), Tuuli Anna; Solheim, Erling

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Jasinskaja-Lahti Inga

Liebkind Karmela

Renvik (Mähönen) Tuuli Anna

Mäkinen Viivi M

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

60

Numero

1

Sivut

77-86

Julkaisu­foorumi

66801

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Sosiologia

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1111/sjop.12505

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä