Promoting teachers' agency:reflective practice as transformative disposition

Promoting teachers' agency:reflective practice as transformative disposition

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Kramer, Martin

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Kramer Martin

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Reflective Practice

Volyymi

19

Numero

2

Sivut

211-224

Julkaisu­foorumi

66004

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/14623943.2018.1437405

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä

Promoting teachers' agency:reflective practice as transformative disposition - Tiedejatutkimus.fi