Educators' engagement with children with autism spectrum disorder in a learning environment with multiple technologies in Finland and China
Julkaisuvuosi
2018
Tekijät
Kärnä, Eija; Dindar, Katja; Hu, Xiaoyi
Organisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Volyymi
[Published online: 17 Aug 2018]
Sivut
1-15
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei tietoa
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet; Media- ja viestintätieteet
Julkaisumaa
Alankomaat
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/10494820.2018.1512002
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä