A framework for informing consumers on the ecological impact of products at point of sale
Julkaisuvuosi
2018
Tekijät
Schaeffer, Satu Elisa; Garza, Sara Elena; Espinosa, Juan Carlos; Urbina, Sandra Cecilia; Nurmi, Petteri; Cruz-Reyes, Laura
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Nurmi Petteri
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
37
Numero
6
Sivut
607-621
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/0144929X.2018.1470254
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä