undefined

The interplay between academic emotions, psychological flexibility and self-regulation as predictors of academic achievement

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Asikainen, Henna; Hailikari, Telle; Mattsson, Markus

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Asikainen Henna

Mattsson Markus

Hailikari Telle

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

42

Numero

4

Sivut

439-453

Julkaisu­foorumi

60472

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/0309877X.2017.1281889

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä