undefined

A narrative examination of early childhood teachers’ shared identities in teamwork

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Anitta Melasalmi, Jukka Husu

Organisaatiot ja tekijät

Turun yliopisto

Melasalmi Anitta

Husu Jukka

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

39

Numero

2

Sivut

90-113

Julkaisu­foorumi

60157

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei tietoa

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/10901027.2017.1389786

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä