undefined

Theorizing Educational Leadership Studies, Curriculum, and Didaktik: NonAffirmative Education Theory in Bridging Disparate Fields

Julkaisuvuosi

2017

Tekijät

Rose M. Ylimaki; Michael Uljens

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Uljens Michael

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Data-artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

16

Numero

2

Sivut

175–227

Julkaisu­foorumi

62535

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/15700763.2017.1298809

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä