Theorizing Educational Leadership Studies, Curriculum, and Didaktik: NonAffirmative Education Theory in Bridging Disparate Fields
Julkaisuvuosi
2017
Tekijät
Rose M. Ylimaki; Michael Uljens
Organisaatiot ja tekijät
Åbo Akademi
Uljens Michael
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Data-artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Volyymi
16
Numero
2
Sivut
175–227
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/15700763.2017.1298809
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä