undefined

The teacher’s role in supporting two-way language learning in classroom tandem

Julkaisuvuosi

2017

Tekijät

Michaela Pörn; Katri Hansell

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Hansell Katri Orcid -palvelun logo

Pörn Michaela

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Data-artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

23

Numero

5

Sivut

534-549

Julkaisu­foorumi

58265

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/13670050.2017.1379946

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä