Potential traffic levels after increasing the maximum vehicle weight in environmentally efficient transportation system: The case of Finland
Julkaisuvuosi
2017
Tekijät
Palander Teijo, Kärhä Kalle
Organisaatiot ja tekijät
Itä-Suomen yliopisto
Palander Teijo
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Volyymi
5
Numero
3
Artikkelinumero
10.13044/j.sdewes.d5.0154
Sivut
417-429
ISSN
Julkaisufoorumi
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Ympäristötiede; Metsätiede
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Kyllä
DOI
10.13044/j.sdewes.d5.0154
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä