undefined

Diversity in Marketing Imagery

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Heinonen, Johanna; Temisevä, Sini

Tiivistelmä

In today’s visually driven digital world, marketing imagery reflects values, inclusivity, and diversity instead of merely promoting an organisation. Images that fail to represent diverse groups risk creating barriers, disadvantages and exclusions, even if unintentional. This is particularly important for universities of applied sciences (UAS), where inclusive marketing imagery can enhance relevance, competitiveness, and sustainability while fostering a welcoming environment for students and staff from diverse backgrounds.
Näytä enemmän

Organisaatiot ja tekijät

LAB-ammattikorkeakoulu

Heinonen Johanna Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Ammatillinen

Vertaisarvioitu

Ei-vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

D1 Artikkeli ammattilehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Lehti

Laurea Journal

Kustantaja

Laurea-ammattikorkeakoulu

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY SA

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Liiketaloustiede

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Suomi

Kustantajan kansainvälisyys

Kotimainen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä