Diversity in Marketing Imagery
Julkaisuvuosi
2024
Tekijät
Heinonen, Johanna; Temisevä, Sini
Tiivistelmä
In today’s visually driven digital world, marketing imagery reflects values, inclusivity, and diversity instead of merely promoting an organisation. Images that fail to represent diverse groups risk creating barriers, disadvantages and exclusions, even if unintentional. This is particularly important for universities of applied sciences (UAS), where inclusive marketing imagery can enhance relevance, competitiveness, and sustainability while fostering a welcoming environment for students and staff from diverse backgrounds.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Laurea-ammattikorkeakoulu
Temisevä Sini
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
AmmatillinenVertaisarvioitu
Ei-vertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
D1 Artikkeli ammattilehdessäJulkaisukanavan tiedot
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY SA
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä