undefined

Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Lozano, Rodrigo; Barreiro‐Gen, Maria; D'Amato, Dalia; Gago‐Cortes, Carmen; Favi, Claudio; Martins, Ricardo; Monus, Ferenc; Caeiro, Sandra; Benayas, Javier; Caldera, Savindi; Bostanci, Sevket; Djekic, Ilija; Moneva, Jose Mariano; Sáenz, Orlando; Awuzie, Bankole; Gladysz, Bartlomiej
Näytä enemmän

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

D'amato Dalia

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Sustainable Development

Kustantaja

Wiley

Volyymi

31

Numero

1

Sivut

349-359

Julkaisu­foorumi

67965

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet; Ympäristötiede

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Kyllä

DOI

10.1002/sd.2396

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä