undefined

Integrating social media-based community of inquiry with theory of planned behavior to promote equitable educational intentions among pre-service teachers in Gilgit Baltistan, Pakistan

Julkaisuvuosi

2023

Tekijät

Ullah, Imdad; Asghar, Muhammad Zaheer; Barbera, Elena; Cimen, Meltem

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Asghar Muhammad Zaheer

Oulun yliopisto

Asghar Zaheer

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Frontiers in Psychology

Artikkelinumero

1150421

Julkaisu­foorumi

70493

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

CC BY

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksu €

2424

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3389/fpsyg.2023.1150421

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä