Forging the future : The evolving role of individuals in B2B marketing
Julkaisuvuosi
2024
Tekijät
Ivanova-Gongne, Maria; Torkkeli, Lasse; Koporcic, Nikolina; Barner-Rasmussen, Wilhelm
Tiivistelmä
This chapter serves as a conclusion for the book. The authors provide a brief overview of previous literature on the topics that the three sections of the book encompass, namely, a contextualized individual, a sensemaking individual, and an acting individual. This chapter provides an understanding of individuals’ microfoundations in B2B marketing, illuminating their intricate role in shaping organizational success. Proposing future research avenues, this chapter advocates for exploring the cultural embeddedness of sensemaking and the co-construction of meanings in the B2B environment. It calls for understanding interactions within and outside traditional organizational boundaries. Lastly, amidst a volatile business environment, this chapter urges research on the intersection between emotions and decision-making during crises and disruptions.
Näytä enemmänOrganisaatiot ja tekijät
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Individuals in B2B Marketing : Sensemaking and Action in Context
Emojulkaisun toimittajat
Ivanova-Gongne, Maria; Torkkeli, Lasse; Koporcic, Nikolina; Barner-Rаsmussen, Wilhelm
Kustantaja
Sivut
250-256
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.4324/9781003388036-17
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä