Co-creating professional brand identity on social media in a career transition
Julkaisuvuosi
2023
Tekijät
Koivunen, Kati
Organisaatiot ja tekijät
Oulun yliopisto
Koivunen Kati
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Erillisteos
Yleisö
Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus
G4 Monografiaväitöskirja
Julkaisukanavan tiedot
Lehti
Acta Universitatis Ouluensis. Series G, Oeconomica
Kustantaja
Oulun yliopisto
Numero
139
Sivut
176
ISSN
ISBN
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
Muu lisenssi
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
asiantuntijabrändi; asiantuntijaidentiteetti; BRAND; Brand co-creation; brand identity; Branding; brändi; brändi-identiteetti; brändin yhteisluominen; career transition; careertransition; henkilöbrändi; henkilöbrändäys; identiteettityö; identity work; identitywork; personal brand; professional brand; professional identity; Social media; socialmedia; sosiaalinen media; sosiaalinenmedia; urasiirtymä
Julkaisumaa
Suomi
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä