undefined

Construction and deconstruction of student teachers’ professional identity: A narrative study

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Gholami, Khalil; Faraji, Sonia; Meijer, Paulien C.; Tirri, Kirsi

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Gholami Khalil

Tirri Kirsi

Åbo Akademi

Gholami Khalil Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

97

Artikkelinumero

103142

Julkaisu­foorumi

68080

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC ND

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.tate.2020.103142

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä