undefined

The management of dynamic epistemic relationships regarding second language knowledge in second language education: Epistemic discrepancies and epistemic (im)balance

Julkaisuvuosi

2016

Tekijät

Rusk, Fredrik; Pörn, Michaela; Sahlström, Fritjof

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Sahlström Fritjof

Åbo Akademi

Rusk Fredrik Karl Henry

Sahlström Fritjof

Pörn Michaela

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Classroom Discourse

Volyymi

7

Julkaisu­foorumi

53519

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet; Kielitieteet

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/19463014.2016.1171160

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä