undefined

Perceptions of Ghanaian Student Teachers on Benefits and Challenges of the Flipped Classroom: A Case Study

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Aidoo, Benjamin; Vesterinen, Veli Matti; Macdonald, Marey Allyson; Gísladóttir, Berglind; Pétursdóttir, Svava

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Vesterinen Veli Matti

Turun yliopisto

Vesterinen Veli-Matti

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

14

Numero

4

Artikkelinumero

377

Julkaisu­foorumi

70268

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Turkki

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.30935/cedtech/12163

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä