Perceptions of Ghanaian Student Teachers on Benefits and Challenges of the Flipped Classroom: A Case Study
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Aidoo, Benjamin; Vesterinen, Veli Matti; Macdonald, Marey Allyson; Gísladóttir, Berglind; Pétursdóttir, Svava
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Vesterinen Veli Matti
Turun yliopisto
Vesterinen Veli-Matti
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Kustantaja
Volyymi
14
Numero
4
Artikkelinumero
377
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Turkki
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.30935/cedtech/12163
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä