undefined

Change Laboratory Method for Facilitating Transformative Agency and Collective Professional Learning – Case from a Finnish Elementary School

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Kajamaa, Anu; Hyrkkö, Sakari

Organisaatiot ja tekijät

Oulun yliopisto

Kajamaa Anu Orcid -palvelun logo

Helsingin yliopisto

Hyrkkö Sakari

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Kokoomateos

Artikkelin tyyppi

Muu artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Kustantajan version lisenssi

Muu lisenssi

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

Muu lisenssi

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Sveitsi

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1007/978-3-031-08518-5_24

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä