undefined

Classroom-Integrated Movement and Music Interventions and Children’s Ability to Recognize Social Interaction Based on Body Motion

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Ginman, Karolina; Anttila, Eeva; Juntunen, Marja-Leena; Tiippana, Kaisa

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Tiippana Kaisa

Taideyliopisto

Anttila Eeva

Juntunen Marja-Leena

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli:

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Education Sciences

Volyymi

12

Numero

12

Julkaisu­foorumi

75103

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksu €

1278

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksun vuosi

2022

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet; Teatteri, tanssi, musiikki, muut esittävät taiteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Sveitsi

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3390/educsci12120914

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä