Educational intervention to support development of mentors' competence in mentoring culturally and linguistically diverse nursing students: A quasi-experimental study
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Oikarainen, Ashlee; Kaarlela, Veera; Heiskanen, Marjut; Taam-Ukkonen, Minna; Lehtimaja, Inkeri; Kärsämänoja, Taina; Tuomikoski, Anna-Maria; Kääriäinen, Maria; Tomietto, Marco; Mikkonen, Kristina
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Lehtimaja Inkeri
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Lehti
Emojulkaisun nimi
Volyymi
116
Artikkelinumero
105424
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Osittain avoin julkaisukanava
Kustantajan version lisenssi
CC BY
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Rinnakkaistallenteen lisenssi
CC BY
Muut tiedot
Tieteenalat
Hoitotiede; Kasvatustieteet; Kansanterveystiede, ympäristö ja työterveys
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1016/j.nedt.2022.105424
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä