undefined

How self-efficacy beliefs are related to assessment practices:A study of experienced university teachers

Julkaisuvuosi

2022

Tekijät

Myyry, Liisa; Karaharju-Suvanto, Terhi; Virtala, Anna-Maija; Raekallio, Marja; Salminen, Outi; Vesalainen, Marjo ; Nevgi, Anne

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Virtala Anna-Maija

Nevgi Anne

Myyry Liisa

Raekallio Marja

Salminen Outi

Karaharju-Suvanto Terhi

Helsingin seudun yliopistollisen keskussairaalan erityisvastuualue

Virtala Anna-Maija

Nevgi Anne

Myyry Liisa

Raekallio Marja

Salminen Outi

Karaharju-Suvanto Terhi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

47

Numero

1

Sivut

155-168

Julkaisu­foorumi

51941

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/02602938.2021.1887812

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä