Setting the future of digital and social media marketing research : perspectives and research propositions

Setting the future of digital and social media marketing research : perspectives and research propositions

Julkaisuvuosi

2021

Tekijät

Dwivedi, Yogesh K.; Ismagilova, Elvira; Hughes, D. Laurie; Carlson, Jamie; Filieri, Raffaele; Jacobson, Jenna; Jain, Varsha; Karjaluoto, Heikki; Kefi, Hajer; Krishen, Anjala S.; Kumar, Vikram; Rahman, Mohammad M.; Raman, Ramakrishnan; Rauschnabel, Philipp A.; Rowley, Jennifer; Salo, Jari; Tran, Gina A.; Wang, Yichuan

Tiivistelmä

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun toimittajat

Konferenssi

Kustantaja

Volyymi

59

Numero

Sivut

ISBN

Julkaisu­foorumi

58527

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Osittain avoin julkaisukanava

Kustantajan version lisenssi

Muu lisenssi

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen versio

Viimeinen käsikirjoitusversio

Rinnakkaistallenteen lisenssi

Rinnakkaistallenteen julkaisuviiveen (embargo) päättymispäivä

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksu €

Avoimen saatavuuden kirjoittajamaksun vuosi

Muut tiedot

Tieteenalat

Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet; Liiketaloustiede

Julkaisumaa

Britannia

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

true

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

false

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä