undefined

Kindergarten Training in Phonological Awareness: Fluency and Comprehension Gains Are Greatest for Readers at Risk in Grades 1 Through 9

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Anna-Christina Kjeldsen, Silja K. Saarento-Zaprudin, Pekka O. Niemi

Organisaatiot ja tekijät

Turun yliopisto

Niemi Pekka

Saarento-Zaprudin Silja

Åbo Akademi

Kjeldsen Ann-Christina

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Data-artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

52

Numero

5

Sivut

366-382

Julkaisu­foorumi

60845

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Ei

Muut tiedot

Tieteenalat

Psykologia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1177/0022219419847154

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä