Challenging traditional classroom practices: Swedish teachers’ interplay with Finnish curriculum materials
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Kirsti Löfwall Hemmi; Heidi Krzywacki; Yvonne Liljekvist
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Krzywacki Heidi
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Data-artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
51
Numero
3
Sivut
342–361
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
3
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1080/00220272.2018.1479449
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä