undefined

Challenging traditional classroom practices: Swedish teachers’ interplay with Finnish curriculum materials

Julkaisuvuosi

2019

Tekijät

Kirsti Löfwall Hemmi; Heidi Krzywacki; Yvonne Liljekvist

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Löfwall Hemmi Kirsti Orcid -palvelun logo

Helsingin yliopisto

Krzywacki Heidi

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Data-artikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

51

Numero

3

Sivut

342–361

Julkaisu­foorumi

60095

Julkaisufoorumitaso

3

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1080/00220272.2018.1479449

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä