undefined

From learner-centered to learner-driven sustainability education

Julkaisuvuosi

2018

Tekijät

Herranen, Jaana Kristiina; Vesterinen, Veli-Matti Juhana; Aksela, Maija Katariina

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Herranen Jaana Kristiina

Aksela Maija Katariina

Vesterinen Veli-Matti Juhana

Turun yliopisto

Vesterinen Veli-Matti

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Emojulkaisun nimi

Sustainability

Volyymi

10

Numero

7

Artikkelinumero

2190

Julkaisu­foorumi

71524

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY

Muut tiedot

Tieteenalat

Kemia; Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Sveitsi

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.3390/su10072190

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä