undefined

Special education pre-service teachers' interest, subject knowledge, and teacher efficacy beliefs in mathematics

Julkaisuvuosi

2017

Tekijät

Ulrika Ekstam; Johan Gustav Korhonen; Karin Linnanmäki; Pirjo Aunio

Organisaatiot ja tekijät

Helsingin yliopisto

Aunio Pirjo

Ekstam Ulrika

Åbo Akademi

Korhonen Johan Gustav Orcid -palvelun logo

Linnanmäki Karin

Ekstam Ulrika

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

63

Sivut

338-345

Julkaisu­foorumi

68080

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Rinnakkaistallenteen lisenssi

CC BY NC ND

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Ei

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1016/j.tate.2017.01.009

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä