An impact-oriented implementation approach in business marketing research : Introduction to the special issue on "Implementing strategies and theories of B2B marketing and sales management"
Julkaisuvuosi
2015
Tekijät
Moller, Kristian; Parvinen, Petri Mika Tapani
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Parvinen Petri Mika Tapani
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Volyymi
45
Sivut
3-11
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
3
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Tietojenkäsittely ja informaatiotieteet; Liiketaloustiede; Psykologia; Valtio-oppi, hallintotiede; Media- ja viestintätieteet; Muut yhteiskuntatieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1016/j.indmarman.2015.02.025
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä