Enhancing self-directed learning through a content quiz group learning assignment
Julkaisuvuosi
2013
Tekijät
Natalie Warburton, Simone Volet
Organisaatiot ja tekijät
Turun yliopisto
Volet Simone
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Kustantaja
Volyymi
14
Numero
1
Sivut
9-22
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei tietoa
Rinnakkaistallennettu
Ei tietoa
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia; Kasvatustieteet
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei tietoa
DOI
10.1177/1469787412467126
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä