undefined

Teachers´ professional development as enabling and constraining dialogue and meaning-making in Education for All

Julkaisuvuosi

2013

Tekijät

Petri Johannes Salo; Karin Rönnerman

Organisaatiot ja tekijät

Åbo Akademi

Salo Petri

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

39

Numero

4

Sivut

596-605

Julkaisu­foorumi

65536

Julkaisufoorumitaso

1

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Ei tietoa

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdistynyt kuningaskunta

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei tietoa

DOI

10.1080/19415257.2013.796298

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä