Teachers´ professional development as enabling and constraining dialogue and meaning-making in Education for All
Julkaisuvuosi
2013
Tekijät
Petri Johannes Salo; Karin Rönnerman
Organisaatiot ja tekijät
Åbo Akademi
Salo Petri
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Kustantaja
Volyymi
39
Numero
4
Sivut
596-605
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Ei tietoa
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei tietoa
DOI
10.1080/19415257.2013.796298
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä