undefined

Arts Teachers’ Media and Digital Literacy in Kindergarten:A Case Study on Finnish and Chinese Children using a Shared Blog in Early Childhood Education

Julkaisuvuosi

2015

Tekijät

Zhao, Pei; Li, Xiaojun

Organisaatiot ja tekijät

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Ei tietoa

Rinnakkaistallennettu

Ei tietoa

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Julkaisumaa

Yhdysvallat (USA)

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei tietoa

DOI

10.4018/IJDLDC.2015010101

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä