Arts Teachers’ Media and Digital Literacy in Kindergarten:A Case Study on Finnish and Chinese Children using a Shared Blog in Early Childhood Education
Julkaisuvuosi
2015
Tekijät
Zhao, Pei; Li, Xiaojun
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Zhao Pei
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
International Journal of Digital Literacy and Digital Competence
Volyymi
6
Numero
1
Sivut
1-17
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei tietoa
Rinnakkaistallennettu
Ei tietoa
Muut tiedot
Tieteenalat
Kasvatustieteet
Julkaisumaa
Yhdysvallat (USA)
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei tietoa
DOI
10.4018/IJDLDC.2015010101
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä