Luomumarkkinointialoitteet ja maaseudun kehittäminen (OMIaRD)

Aloitusvuosi

2001

Päättymisvuosi

2004

Osallistujat

Vastuuorganisaatio

Henkilöt

Kujala Jouni


Tulokset

Tulokset ja vaikuttavuus

Hanke päättyi v. 2004. Sen aikana julkaistiin seuraavat raportit: Organic Marketing Initiatives and Rural Development Volume 1, Hamm et al. 2002. Analysis of the European market for organic food. Aberystwyth, 157 s. Volume 2, Sylvander B. & Kristensen N.H. 2004. Organic Marketing Initiatives in Europe. Aberystwyth, 140 s. Volume 3, Midmore et al.2004 Organic Procedure Initiatives and Rural Development - Four European Case Studies, Aberystwyth, 217 s. Volume 4, Zanoli R.,2004. The European Consumer and Organic Food, Aberystwyth, 175 s. Volume 5, Hamm U. & Gronefeld F., 2004. The European Market for Organic Food: Revised and Updated Analysis, 165 s. Volume 6, Schmid et al. 2004, A Guide to Successful Organic Marketing Initiatives, Frick, 208 s. Volume 7, Schmid et al., 2004. Organic Marketing Initiatives and Rural Development. Aberystwyth, 200 s.

Muut tiedot

Avainsanat

Kuluttajien ostomotiivit, Luomu, Markkinointialoitteet