Datasets of the project "Get Involved! Learning in Primary School": Codebook
Kuvaus
This codebook is related to the research project “Get Involved! Learning in Primary School”, which investigated the roles of parents and teachers in shaping children's academic achievement, motivation, and behavior throughout primary education. The study aimed to identify both direct and indirect longitudinal mechanisms, as well as the combined effects of home and school learning environments, in promoting optimal learning outcomes. Special attention was given to instructional and emotional support, as well as potential bidirectional (evocative) effects between children and their learning environments.
Codebook provides detailed information on the datasets, including description of data collection procedures, participants and variables.
Näytä enemmänJulkaisuvuosi
2025
Aineiston tyyppi
Tekijät
Jyväskylän yliopisto - Julkaisija
Psykologian laitos
Silinskas, Gintautas - Tekijä, Oikeuksienhaltija
Baranauskaitė, Emilė - Muu tekijä
Cepaite, Laura - Muu tekijä
Davolyte, Justina - Muu tekijä
Dovidaitytė, Emilija - Muu tekijä
Kiriejevaitė, Monika - Muu tekijä
Letukaite, Rimante - Muu tekijä
Mälkiä, Aino - Muu tekijä
Penkari, Vilma - Muu tekijä
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Hiltunen, Vilija - Muu tekijä
Tuntematon
Leinonen, Milli - Muu tekijä
Vainio, Ida - Muu tekijä
Vilniaus universitetas
Raižienė Saulė - Tekijä
Projekti
Muut tiedot
Tieteenalat
Psykologia
Kieli
englanti, Liettuan kieli
Saatavuus
Avoin