Clothing Consumption Curtailment and Consumer Subjective Well-Being

Kuvaus

A survey data n=661 Representative of Finns aged 18-65 in terms of age, sex and region. Collected by Norstat through an online panel. The panelists received points from answering surveys with which they can redeem vouchers. Includes data on the following themes: Affective well-being Satisfaction with life Body image Clothing consumption habits Creativity Materialism Voluntary simplicity Altruism Values (SWARTZ VALUES SHORT) Political orientation Age Sex Region Education Annual income
Näytä enemmän

Julkaisuvuosi

2023

Aineiston tyyppi

Tekijät

School of Marketing and Communication

Essi Vesterinen - Julkaisija, Tekijä

Projekti

Muut tiedot

Tieteenalat

Muut yhteiskuntatieteet

Kieli

suomi

Saatavuus

Embargo

Lisenssi

Ei määritelty

Avainsanat

values, consumption, consumer behaviour, creativity, well-being, Anti-consumption, Body image, Clothing consumption, Consumer well-being, materialism, sustainable consumption, Volontary simplicity

Asiasanat

hyvinvointi, kestävä kulutus, kuluttajakäyttäytyminen, luovuus, ruumiinkuva, vaatteet, kulutus, kulutustutkimus

Ajallinen kattavuus

undefined

Liittyvät aineistot