undefined

Unpacking student engagement in higher education learning analytics: a systematic review

Julkaisuvuosi

2024

Tekijät

Bergdahl, Nina; Bond, Melissa; Sjöberg, Jeanette; Dougherty, Mark; Oxley, Emily

Organisaatiot ja tekijät

Yrkeshögskolan Arcada

Dougherty Mark Orcid -palvelun logo

Julkaisutyyppi

Julkaisumuoto

Artikkeli

Emojulkaisun tyyppi

Lehti

Artikkelin tyyppi

Alkuperäisartikkeli

Yleisö

Tieteellinen

Vertaisarvioitu

Vertaisarvioitu

OKM:n julkaisutyyppiluokitus

A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä

Julkaisukanavan tiedot

Volyymi

21

Numero

1

Artikkelinumero

63

Julkaisu­foorumi

85179

Julkaisufoorumitaso

2

Avoin saatavuus

Avoin saatavuus kustantajan palvelussa

Kyllä

Julkaisukanavan avoin saatavuus

Kokonaan avoin julkaisukanava

Rinnakkaistallennettu

Kyllä

Muut tiedot

Tieteenalat

Kasvatustieteet

Avainsanat

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Kustantajan kansainvälisyys

Kansainvälinen

Kieli

englanti

Kansainvälinen yhteisjulkaisu

Kyllä

Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa

Ei

DOI

10.1186/s41239-024-00493-y

Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen

Kyllä