Gamified embodiment experiences in Indian video games
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Zeiler, Xenia
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Zeiler Xenia
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli:
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Digital Religion:Understanding Religious Practice in Digital Media
Kustantaja
Sivut
213-220
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
3
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Muut humanistiset tieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.4324/9780429295683
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä