Gamified embodiment experiences in Indian video games
Julkaisuvuosi
2022
Tekijät
Zeiler, Xenia
Organisaatiot ja tekijät
Helsingin yliopisto
Zeiler Xenia
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Kokoomateos
Artikkelin tyyppi
Muu artikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osaJulkaisukanavan tiedot
Emojulkaisun nimi
Digital Religion:Understanding Religious Practice in Digital Media
Emojulkaisun toimittajat
Campbell, Heidi A.; Tsuria, Ruth
Kustantaja
Sivut
213-220
ISBN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
3
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Muut humanistiset tieteet
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.4324/9780429295683
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä