Effekten av explicit undervisning på inlärning av explicit och implicit kunskap om ordföljden i svenska
Julkaisuvuosi
2020
Tekijät
Åberg Anne-Maj
Organisaatiot ja tekijät
Turun yliopisto
Åberg Anne-Maj
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Erillisteos
Yleisö
Tieteellinen
OKM:n julkaisutyyppiluokitus
G4 Monografiaväitöskirja
Julkaisukanavan tiedot
Kustantaja
Åbo Universitet
ISBN
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Kyllä
Julkaisukanavan avoin saatavuus
Kokonaan avoin julkaisukanava
Rinnakkaistallennettu
Kyllä
Muut tiedot
Tieteenalat
Kielitieteet
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
ruotsi
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Ei
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä