Examining the Relative Impact of Professional Profile Images and Facial Expressions in Small Business-to-Business Marketing Online
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Pawar, Sanchit; Fagerstrøm, Asle; Dimude, Ifeoma Angelica Z; Sigurdsson, Valdimar; Eriksson, Niklas
Organisaatiot ja tekijät
Yrkeshögskolan Arcada
Eriksson Niklas
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Kustantaja
Volyymi
31
Numero
1
Sivut
83-94
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
2
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Julkaisumaa
Yhdistynyt kuningaskunta
Kustantajan kansainvälisyys
Kotimainen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1093/iwc/iwz005
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä