Exploring customer online reviews for new product development: The case of identifying reinforcers in the cosmetic industry
Julkaisuvuosi
2019
Tekijät
Haddara, Moutaz; Hsieh, Jenny; Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurðsson, Valdimar
Organisaatiot ja tekijät
Yrkeshögskolan Arcada
Eriksson Niklas
Julkaisutyyppi
Julkaisumuoto
Artikkeli
Emojulkaisun tyyppi
Lehti
Artikkelin tyyppi
Alkuperäisartikkeli
Yleisö
TieteellinenVertaisarvioitu
VertaisarvioituOKM:n julkaisutyyppiluokitus
A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessäJulkaisukanavan tiedot
Kustantaja
Volyymi
41
Numero
2
Sivut
250-273
ISSN
Julkaisufoorumi
Julkaisufoorumitaso
1
Avoin saatavuus
Avoin saatavuus kustantajan palvelussa
Ei
Rinnakkaistallennettu
Ei
Muut tiedot
Tieteenalat
Liiketaloustiede
Avainsanat
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Kustantajan kansainvälisyys
Kansainvälinen
Kieli
englanti
Kansainvälinen yhteisjulkaisu
Kyllä
Yhteisjulkaisu yrityksen kanssa
Ei
DOI
10.1002/mde.3078
Julkaisu kuuluu opetus- ja kulttuuriministeriön tiedonkeruuseen
Kyllä